۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

عکسی که بعد از رهایی همسرم از دست گشت ارشاد گرفتم

امروز به اتفاق خانمم رفتیم بیرون. گشت ارشاد گیر داد به همسرم که لباس شما نامناسبه و از این حرفا.خلاصه سرتونو درد نمیارم.(مفصلش رو بعدا مینویسم).یه تعداد خانم رو که سوار ون کرده بودن بردن کلانتری.همسر منم بینشون بود.اونجا بعد از کلی چک وچونه و تعهد وداد بیداد و...آزادش کردیم. نکته جالب و البته خجالت آورش اینجا بود که هر خانمی رو که گرفته بودن. مثل این جنایتکارا مینشوندنش رو صندلی. یه پلاک گردنش مینداختن و ازش عکس میگرفتن. و البته نکته تاسف بارش این بود که به خانمایی که آزاد میشدن، برگ خروج نمیدادن. بلکه کف دستشون یه مهر میزدن (یه آن یاد داغ کردن پیشونی افتادم که چند قرن پیش با مجرما این کارو میکردن).
بعد این که خانمم از بازداشتگاه اومد بیرون. نه تنها ناراحت نبود بلکه میگفت. سری بعدم همینجوری لباس میپوشم ببینم چه غلطی میخوان بکنن. بعدم که بهم گفت با گوشیت از دستم عکس بگیر. میخوام در آینده به بچه هام نشون بدم تو چه جامعه ای زندگی میکردیم.اینم عکسی که جلوی کلانتری از دست همسرم گرفتم


۱۹ نظر:

  1. باعث تاسف است. در طول تاریخ همواره ملتها به دلایل مختلف ( آب و هوا غذا و ...) مهاجرت میکرده اند.
    شاید شما باید به مهاجرت بیاندیشید.

    پاسخحذف
  2. حجاب دستور مسلم قرآن است. به جای گشت ارشاد از خدا بترسیم.

    پاسخحذف
  3. قرآن مال کیاست گوساله؟مسلمونا؟ما بی دینیم فهمیدی عوضی؟

    پاسخحذف
  4. اگر جایی از قرآن رو پیدا کردی که حجاب اجباری است بیار اینجا تا منم ببینم (من یه دور کل قرآن خوندم با معنی)

    پاسخحذف
  5. واقعا ايران ترسناكي شده ها

    پاسخحذف
  6. الله تعالي مي گه : لا اكراه في الدين قد تبين الرشد من
    الغي
    يعني هيچ اجبار و اكراهي در دين اسلام نيست.
    تازه اين آيه براي مومنين هست نه براي غير مسلمانها.
    وقتي خداوند متعال مسلمان را در انجام احكامات مجبور نمي كنه . شما بفرما اين در مورد غير مسلمان يا كساني كه سست ايمانن يا اصلا نميخوان ابراز مسلماني يا غير مسلماني كنند ، چي ميگي؟
    بنده به عنوان يك مسلمان اهل سنت و معتقد و پايبند به دينم معتقدم كه چنين قوانين و برخوردهايي به شدت با احكامات قرآن مخالف و ضد است و بلكه اينها !!! كاملا در تناقض و حتي باعث دوري و بدبيني مردم نسبت به دين مي شود.
    نكته جالب توجه و صد البته تاسفبار اينست كه بسيار از مردم بالاخص ناآگاهان فكر ميكنند كه تشيع يعني اسلام !!!!. بلكه كاملاً متفاوت است.
    تحقيق و تفحص در قرآن و سنت، و كتب و عقايد شيعه ، تفاوت و تناقض آشكار اين حزب سياسي صفوي را با اسلام ، آشكار مي سازد.

    پاسخحذف
  7. گشت ارشاد رو باید زودتر از اینها شروع می کردند

    بیست سال پیش که خانم شما قابل ارشاد بود

    الان عادت غلط پوشش در وجودش نهادینه شده

    و البته بی غیرتی هم در وجود شما

    پاسخحذف
  8. این کار پلیس واقعا شرم آور است

    پاسخحذف
  9. آیه 31 سوره نور: ای رسول به زنان مؤمن بگو تا چشمها را (از نگاه ناروا) بپوشند و فروج و اندامشان را از عمل زشت محفوظ دارند و زینت و ارایش خود را جز آنچه قهرا ظاهر می شود بر بیگانه آشکار نسازند و باید روسری (مقنعه) خود را بر روی سینه و گریبان خویش قرار دهند و زینت و جمال خود را آشکار نسازند جز برای شوهران خود و پدران و پدران شوهر و پسران خود و پسران شوهر و برادران خود و پسران برادر و خواهران خود و زنان خود (یعنی زنان مسلمه) و کنیزان ملکی خویش و اتباع (خانواده که رغبت به زنان ندارند) از زن و مرد یا طفلی که هنوز بر عورت و محارم زنان آگاه نیستند (و از غیر این اشخاص مذکور احتجاب و احتراز کنند) و آن طور پا به زمین نزنند که خلخال و زیور پنهان پاهایشان معلوم شود [بگونه ای راه نروند که جلب توجه کنند] و ای اهل ایمان همه به درگاه خدا توبه کنید باشد که رستگار شوید.

    پاسخحذف
  10. آیه 59 احزاب: ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مؤمن بگو که به زنان مؤمن بگو که جلباب‏های (روسری) خویش را به خود نزدیک سازند [روشن است که وقتی به زن بگویند روسری ات را به خود نزدیک کن مقصود این است آن را رها نکن، آن را جمع و جور کن و خود را با آن بپوشان] که این کار برای اینکه آنها شناخته شوند از تا از تعریض و جسارت آزار نکشند بر آنان بسیار بهتر است و خدا آمرزنده و مهربان است.

    پاسخحذف
  11. دوستان عزیز
    hamed
    و
    در مسیر باد
    لطفا در یه قسمتی از بدنتونو ببندید و از دهان صحبت کنید.
    باتشکر

    پاسخحذف
  12. اون آقایاخانم باغیرتی(درمسیرباد) که بی غیرتی رادرسرکارستوان نهادینه دیده یه سرکی به گوشی موبایل همشیره مکرمه ووالده معززه بندازن خیلی چیزها عایدشون میشه که آرزومیکردن ای کاش حجاب درخونه شون آرماتوربندی نشده بود

    پاسخحذف
  13. آقای Hamed
    میشه بگی کجای قرآن دستور مسلم هست که یک مسلمان باید حجاب داشته باشد. چه رسد به نا مسلمان ها
    آقای در مسیر باد
    برو درست و کامل قرآن عربی رو بخون و معنی رو درست بنویس .
    اگه حرفهای قرآن حرف خداباشه خودش شعور داشته که هر چی می خواهد رو واضح بگه که همه بفهمن. لازم نیست تو و مترجمان دیگر اون رو تفسیر و تعبر کنین.

    پاسخحذف
  14. این خلیهفه زاده ها و نوکران انها سی سال می چاپند می دزدند میکشند تجاوز می کنند و کشور به این روز رسیده و جواب بیکاری فقر اعتیاد اوارگی توروم حق کشی را با کودک ازاری زن ازاری اعدام زور به اقلیت های دینی و بومی و غیره می دهند وقتی حکومت جهنمی اخوندها از ترس به یک دختر دوربین بدست هم حمله میکند و او را میرباید بدلیل حفظ دین کثیفشان نیست اینها اشغال گرند و ما اشغال شده و این رفتار اشغال گران است

    پاسخحذف
  15. سلام ممنون از مطلب زیباتون ... در قسمت تنظیمات بلاگر زبان فارسی رو انتخاب کنید تاهمه تیترها راست به چپ شود :) موفق باشید

    پاسخحذف
  16. madare har chi eslamo khar begaye k maro b inja resoonde ba ye mellate bi mokhe motaaseb

    پاسخحذف
  17. خب حضرت محمد هم م دونست که جامعه ی اون زمان چی بوده! الان چی؟ ولله تو همین بلاد کفر همچین از کنارت رد میشن که انگار نیستی! دریغ از یه هیزی! حالا چیشد که مسلمون هایه معتقد باید حجاب داشته باشن و مسیحی ها نه؟
    حجاب از حجب و حیا میاد ، نه از پوشوندن تن! چه فایده که تن ات رو بپوشونی، ولی حیا نداشته باشی؟

    پاسخحذف
  18. age nemidoonid ye kam fekr konid maghz ke darid bade hokoomate aboobakro omaro osman ghable hazrate ali doroode tatame donya bar an ghorano avaz kardan hanooz ino nafahmidiiiiiiiiiiiiiiiiiid hala hey aye biar

    پاسخحذف